Asiakaspalvelu

Tältä sivulta löydät tietoa liittyen toimituksiin, palautuksiin ja muihin usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, voi olla meihin yhteydessä joko puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee numerossa 0203 31017. Palvelemme ma-pe klo 9-17. Puhelun hinta on 8,8 snt/min (sis. alv 24%). Myös jonotus on maksullista. 

Jos asiasi on kiireellinen, kehoitamme sinua olemaan yhteydessä meihin puhelimitse. Yhteydenottolomakkeella lähetettyjen palautteiden käsittelyaika on 2-3 arkipäivää.

  


Toimitukset   -   Palautukset   -   Maksaminen   -   Käyttäjätili ja rekisteröityminen asiakkaaksi


1. Toimitukset 

  • Toimitamme tilaukset postin kirjelähetyksenä tai pakettina paketin koosta riippuen.
  • Toimitus on ilmainen yli 80 euron ostoksiin. Alle 80 euron ostoksiin toimituskulut ovat 5,90 € mikäli toisin ei mainita. 
  • Toimitusaika on noin viikon. Huomioithan, että juhlapyhien ja suosittujen kampanjoiden aikana toimitusajat saattavat olla tätä pidempiä.  
  • Toimitamme tilauksia vain Suomeen.
  • Tilausehtomme löydät täältä.

2. Palautukset

Tilaajalla on kuluttajasuojalain nojalla oikeus palauttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen tai ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta. Lue lisää palautusoikeudesta täältä

Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä palautuksen yhteyteen paketin mukana tullut lähetyslista, johon olet kirjoittanut tilinumerosi rahanpalautusta varten mikäli olet maksanut verkkopankilla. Huomioimme ainoastaan palautukset, joiden mukana on lähetetty lähetyslista. Sanoma Media Finland vastaa palautuksen kustannuksista. Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin ne olivat lähetyshetkellä. Palautusoikeutta ei ole, mikäli tilaaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen tai tietokoneohjelman.

Lähetä palautus osoitteeseen: 

Sanoma Media Finland 
Teollisuustie 4
06150 Porvoo

Ota talteen postitoimipaikan kuitti sekä mahdollinen lähetystunnus palautuksesta. Paketin lähetys on aina lähettäjän vastuulla, ja katoamistapauksissa asiakas on korvausvelvollinen, mikäli palautus on lähetetty ilman kuittia tai lähetystunnusta.

Huomaathan, että laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus. 

Viallisen/väärän tuotteen palautus

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen tai väärä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saat ohjeet palautukseen ja pystymme lähettämään sinulle korvaavan tuotteet tai palauttamaan rahat. 

3. Maksaminen

Verkkopankeista käytössäsi ovat Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, Ålandsbanken, Säästöpankit, Aktia, POP Pankki ja S-Pankki. 

Muista aina painaa Palaa myyjän palveluun -painiketta, jos maksat verkkopankissa. Muuten maksu ei välttämättä siirry meille, jolloin tilaus ei etene.

Luottokelpoisille, täysi-ikäisille asiakkaille tarjoamme maksutavaksi myös laskun. Tarkastamme luottokelpoisuuden Tupas-tunnistuksella. Laskulla maksamisen vähimmäissumma on 13 euroa ja enimmäissumma 150 euroa. Voit valita laskun 1-3 erässä. Ensimmäinen erä tulee maksettavaksi 14 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä ja seuraavat laskut erääntyvät kuukauden välein. Saat kaikki laskut tilauksen mukana.  

4. Käyttäjätili ja rekisteröityminen asiakkaaksi

Sanoma-tili

Käytämme verkkokaupoissamme kaikille Sanoman palveluille yhteistä Sanoma-tiliä. Lue lisää Sanoma-tilistä täältä.

Unohtuneen salasanan tilaus

Voit tilata uuden salasanan Sanoma-tiliisi täältä.